Ana Sayfa | Sunuş | Kaynakça | KABLO KESİT HESAPLAMA PROGRAMI| İsteme Adresi & İletişim
 
 İçindekiler 
01-TEKNİK BİLGİLER VE ÇEVRİM TABLOLARI
02-ELK. FORMÜLLERİ VE DEVRE ANALİZLERİ
03-Y.G ve O.G ŞEBEKELERİNİN İNCELENMESİ
04-KISA DEVRE HESAPLARI
05-Y.G ve O.G ŞEBEKE.. AYIRICI ve KESİCİLER
06-TRANSFORMATÖRLER
07-SAYAÇLAR VE ÖLÇÜ ALETLERİ
08-HATLARIN KORUNMASI VE PARAFUDR
09-SİGORTA,PAKO ŞALTER VE TERMİK ŞALT..
10-A.G ve A.G_O.G İLETKEN MONTAJLARI
11-A.G ve O.G DİREK SEÇİMİ
12-A.G ve O.G KABLO SEÇİMİ
13-BUSSBAR SİSTEM ve KABLO KANALLARI
14-AYDINLAT.. ARMATÜR ve AMPUL ÇEŞİT..
15-A.G KUVVET VE AYDINLATMA TESİSATI
16-YANGIN İHBAR SİSTEMLERİ
17-ASANSÖRLER
18-JENERATÖRLER
19-ELEKTRİK MOTORLARI
20-OTOMATİK KUMANDA DEVRELERİ
21-ISITMA VE SOGUTMA DEVRELERİ
22-KOMPANZASYON
23-DOGRU AKIM
24-TOPRAKLAMA VE KATOTİK KORUMA
25-YILDIRIMDAN KORUNMA ( PARATÖNER )
26-EX-PROOF (ALEV SIZDIRMAZ) ELK. MALZ.
27-ELEKTRONİK
28-DEGİŞİK KONULAR
29-KABLO KESİT HESABI PROĞRAMI
 
Mühendislik Hesapları
KESİT HESABI
Tüketici Hakları, Garanti, İade ve İptal Koşulları
 

Tüketici Hakları


İade koşulları

Tüketici yasası gereği internet üzerinden almış olduğunuz ürünleri yedi gün içerisinde iade etme hakkınız vardır. İade etmek istediğiniz üründe ya da ambalajında herhangi bir hasar olmamalı, aksesuarları tam olarak paketlenmiş olmalı, orijinal faturası ile beraber iade edilmelidir.

Ürünün tekrar satılmasını engelleyecek bir özelleştirme yapılmış olması halinde ürünün iadesi kabul edilmez.

İade ürünlerinizi mutlaka iade sebebinizi bildiren bir not eki ve faturanız ile gönderiniz.

İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, ürünü iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte iade işlemini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurum adına düzenlenen siparişlerin iadeleri, İADE FATURASI teslim alınmadan tamamlanamayacaktır.

Ürünün hasarlı ya da yanlış çıkması durumunda, kargoyu size teslim eden görevliden temin edeceğiniz tutanak formunu doldurarak ürünü teslim almayıp, iade edebilirsiniz.

Ürünün herhangi bir veya birkaç yerinde hasarı olduğunun, sitede ve fatura üzerinde açıkça belirtilmiş olması halinde, söz konusu ürünü/ürünleri bu hasarlarından ötürü iade edemezsiniz.

Teslimat yapıldıktan sonra, ürünün hatalı veya arızalı olduğunun anlaşılması halinde ürün garanti kapsamına girecektir.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir:

İadeler mutlak surette teslimatın yapıldığı kutu veya ambalaj ile birlikte yapılmalıdır.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, örneğin kutunun üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Ürünün sitede ve düzenlenen fatura üzerinde açıkça belirtilerek orijinal kutusu yerine özel Elektrobank.com.tr kutusu içinde satılmış ve teslim edilmiş olması halinde iade işlemi Elektrobank.com.tr kutusu ile gerçekleştirilmelidir.

Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.

İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürün / ürünler için kargo ücreti size aittir.

Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn: hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri vb.)

Özel Ürünler için iade şartları aşağıdaki gibidir:

TELEFON iadesinde;

Ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır.
Ekranda ve telefonun diğer yerlerinde çizik, hasar vs. olmamalıdır.
Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

Diğer Ürünlerin iadesinde;

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler (açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örneğin, kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık vb., tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.

Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
Her türlü yazılım ve programlar
DVD, VCD, CD ve kasetler
Taşınabilir bilgisayarlar
Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb)

İade İşleminde Uygulanacak Prosedür

Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir.
İade edilen ürün yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.
Bu işlemin süresi 3 ile 7 iş günü arasında değişmektedir.
İade onaylandığında sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize bilgi verilir.
Bu e-postayı aldığınızda müşteri hizmetleri birimimizi telefon ile arayarak ücret iadesi ile ilgili banka bilgilerinizi teyit etmeniz gereklidir.
Teyit işlemi gerçekleştiğinde, ödemede kullandığınız yöntemle (kredi kartı tek çekim, kredi kartına taksit veya banka hesabına havale ile) bedel tarafınıza iade edilecektir.

Her türlü soru ve görüşünüz için İletişim bölümünü kullanabilir veya info@elektrobank.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.


İptal Koşulları

Siparişinizi iptal etmek için, siparişiniz kargoya verilinceye kadar sipariş sayfanızdan ilgili ürünün siparişini iptal edebilirsiniz.
Ancak dağıtıma çıkmış siparişlerde, alışverişten vazgeçmeniz durumunda siparişinizin kargo ücreti tarafımızdan ödenmiş olsa dahi, söz konusu tutar iki yönlü kargo masrafı düşülerek iade edilir.


Garanti Koşulları ile İlgili Genel Bilgiler

Sitemizde sattığımız ürünler aksi açıkça belirtilmediği sürece ithalatçı veya imalatçı firmaların 24 ay (2 yıl) garantisi altındadır.
Bu ürünlerin tamir veya değişim işlemleri garanti veren firmalarca gerçekleştirilmektedir.

Ürününüzün arızalanması halinde, ürünün garanti belgesinden veya kullanma kılavuzundan elde edeceğiniz yetkili adresine gönderebilir ve garanti kapsamında tamir veya değiştirme haklarınızı kullanabilirsiniz.
Fakat ürünün satışı sırasında tarafınıza belirtilmiş olan hata ve kusurlar garanti kapsamı dışında tutulur.

Tarafımıza gönderdiğiniz ürünler de aynı şekilde yetkili servislere gönderilmekte ve aynı işlemler gerçekleştirilmektedir. Ürününüzü size en yakın yetkili servise göndermeniz halinde, işlem süreniz 7 - 10 gün kısalacaktır.

Ürünün hasarlı ya da yanlış çıkması durumunda, kargoyu size teslim eden görevliden temin edeceğiniz tutanak formunu doldurarak ürünü teslim almayıp, iade edebilirsiniz.

Ürünün herhangi bir veya birkaç yerinde hasarı olduğunun, sitede ve fatura üzerinde açıkça belirtilmiş olması halinde, söz konusu ürünü/ürünleri bu hasarlarından ötürü iade edemezsiniz.

Teslimat yapıldıktan sonra, ürünün hatalı veya arızalı olduğunun anlaşılması halinde ürün garanti kapsamına girecektir.

 
 
 
Gizlilik ve Güvenlik Politikası | Tüketici Hakları ve Garanti Koşulları | Teslimat